"Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is, ha néha elbizonytalanodással jár." ~ Robert Pattinson

2012. január 6., péntek

Hírek! :D

Sziasztok!

Hát nagyon megleptetek, hogy ilyen gyorsan ennyi komit írtatok! :D (L) Nagyon örültem nekik, mikor hazaérve,megláttam őket! :)) Köszönöm szépen, és persze hoztam híreket a fejezetről: 
 Bevallom, még nem kezdtem el írni, és ma este nem leszek itthon, de holnap délelőtt tutira elkezdem, mert már van egy csomó ötletem!! Hétfőre, legkésőbb keddre kész leszek vele szerintem, úgyhogy akkor rögtön fel is fogom tenni! :)) 
Szeretés van csajook! És köszönöm a pipákat iiis!! :)) :P

Regi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése