"Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is, ha néha elbizonytalanodással jár." ~ Robert Pattinson

2011. november 7., hétfő

111. bejegyzés, amúgy meg válaszolok!! :D





Na helló! :)) Idejutottam, úgyhogy válaszolok a komijaitokra ;) 

Zsani: Köszii!! Örülök, hogy imádtad! :D Sietek hozni, nem akarom húzni az agyatokat! ;)

Szandi: Úgy hogy gonosz vagyok! ;) Kijár egy kis izgalom, ennyi nyugis fejezet után, nem? köszi amúgy! (L)

Netty: Örülök, hogy tetszett! Majd kövi fejezetben minden kiderül, amit igyekszem megírni! *-*

Reni: De máár! :)) Bizony hogy szoktál és többször is a frászt hoztad rám :DD Ezek a kérdések... Neked is csak azt tudom mondani, hogy majd meglátod! ;) Nem húzom sokáig!

Didra: Örülök neki! Ashley mindig jó bulit alkot nem igaz! XD Sietek!

Ágika: Igen, Nikki és Cam végre összejöttek :)) Igen komoly a dolog... Én sem ettem még pálcikával, de ki akarom próbálni. Barátnőm már evett, onnan tudom hogy nagyon nehéz XD Ez a telefonos rész valahogy mindenkinek bejött ;) Majd meglátod a többit! Igyekszem vele! :$

Köszönöm ezt a 6 komit, és azt a sok pipát is! Sokat jelentenek még ha nem is tizenvalahányan írtok, bár nem lenne rossz! *-* Köszi még egyszer! 

Frissről annyit, hogy holnap 5 óra felé, amint hazaértem edzésről, felteszek egy részletet a fejezetből, és vagy még este - ami alig 40% - vagy holnapután - erre már több esély van - fent lesz a teljes fejezet! ;) <3 
Szeretés van csajok! Akkor holnap jövök a frissel!
Ja és a novellás blogomra felkerült a novella arra a címre amit megszavaztatok, szóval lehet olvasni és komiznii!! :) (bociszemek) 
Na puszi!
Regina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése