"Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is, ha néha elbizonytalanodással jár." ~ Robert Pattinson

2011. november 1., kedd

Egy-két dolog...



Sziasztok! 
 Csak azért írok, mert nyitottam egy blogot a novelláimnak, abból az okból kifolyólag, hogy sok oszt. társam el szerette volna olvasni amit a már említett pályázatra írtam. :)) Gondoltam hátha ti is szívesen olvasnátok, meg persze a többit is amik még felkerülnek ahogy megyrtam őket. Most is például szavazást indítottam, hogy melyik címmel írjak novellát, úgyhogy lehet szavazni is ;)) (L) Számítana a véleményetek... :) *-*
 A blog ezen a címen elérhető, de kirakom oldalra a bannerét is :D http://www.regina-novellai.blogspot.com/
A másik dolog még, hogy friss majd pár nap múlva lesz, de szeretném, ha addig még összegyújtenétek egy-két komit! :P *-* 
További jó szünetet! :))
Regina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése