"Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is, ha néha elbizonytalanodással jár." ~ Robert Pattinson

2011. november 19., szombat

Breaking Dawn ~ Élménybeszámoló! *-*



Sziasztok!

Most nemrég értem haza, és meg kell mondjam fenomenális volt a film!!! Minden perce fenomenális volt, és érzelemmel teli!! Más volt mint a többi, de pozitív értelemben.
 Nekem tetszett:
- A sok humor amit beletettek, mert hiányoltam az előzőkből.
- Edward mosolya, mert azt se gyakran láttuk az előbbiekben :P
- Az esküvő, természetes, de az álombeli ruha jobban bejött
-  A zenék természetesen, mindegyik illett a jelenethez, és jó hogy voltak benne az elsőből is
- A Színészek munkája, mint mindig, egyszerűen tökéletesek voltak!
- Ahogy Jacob bevésődését és a farkasok gondolatait mutatták!

Ami nem tetszett annyira az szülős jelenet, mert nekem túl... hogy mondjam, morbid volt. Nem részleteztem volna ennyire. De persze ettől függetlenül jó volt az egész!

Ez volt eddig a kedvencem, de igaz még hátra van a 2. rész! ;) Biztos az is ennyire nagyon jó lesz!! Én nem csalódtam! :D (L)

Ez az én véleményem. Örülnék ha ti is itt megosztanátok velem, hogy ti mire jutottatok. mivel értetek egyet velem, mivel nem? Hogy nektek mennyire tetszett? :)) Kíváncsi vagyok rá! :P
Szóval ide komiba lehet írni véleményeket, számítok rájuk! ;) (L)

Jó hétvégét mindenkinek!
Regina

2 megjegyzés:

  1. Szia.:D
    Nekem is nagyon tetszett, főleg az amikor Charlie mondott köszöntőt.xD
    Hát a nászéjszakájuk is fenomenális volt és szerintem az is amikor megpróbálta elcsábítani.
    Szegény Bellát nagyon megviselte a terhesség...de még így is boldog volt.

    A szülésnél én megijedtem mikor eltört a gerince meg a térde is. Normálisan lehetett hallani a reccsenést.:S
    A végén én őrjöngtem, hogy miért itt lett vége.xD

    Puszi Szandi.:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én tegnap láttam. Nagy hatással volt rám. Annyira, hogy ezekre a törésekre nem is emlékszem. De majd a 2.-nál jobban odafigyelek.
    Nagyon tetszett Bella esküvői ruhája, leginkább a hátrésze. Nagyon szexi volt. A riói jelenet lehetett volna hosszabb is.
    A szülés tényleg brutális volt, de azért meg lehetett nézni. Nagyon várom a II. részt, pláne ezek után.
    Nagyon bejött az a rész, mikor Jacob térdre esett a bevésődés súlya alatt.
    Ágika

    VálaszTörlés