"Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is, ha néha elbizonytalanodással jár." ~ Robert Pattinson

2011. november 15., kedd

2. ~ 13. - Ízelítő!

Hellósztok! Hazaértem, ettem, megtanultam, és most hogy itt vagyok felteszem a megígért részletet! :)) Ha minden igaz holnap este ilyen tájban felkerül a teljes feji!! Pipálgassatok!! ;) :P 






- Baj van? – kérdezte vesébe látó pillantással, megfogva két kezemet.
- Miért lenne? – kérdeztem, úgy tettetve mintha tényleg semmi nem lenne.
- Csak mert olyan… szomorkás vagy. – találta meg a jó szót, én pedig felsóhajtottam.
- Semmi különös. – ráztam meg a fejem.
- Kristen…
- Rob, tényleg! – vágtam közbe. – El fog hűlni a csoki, inkább felmegyek, szólok Cameronnak.
- Hát jó! – egyezett bele, de láttam rajta, hogy még nem zárta le ezt a témát. Adott egy puszit, aztán visszament a nappaliba, én meg felmentem. Hallottam, hogy Cam elmélyülten beszél telefonon. Lottóznom kéne.
- Bocs… - szabadkoztam benyitva. – Gyere kész a forró csoki!
Bólintott, hogy vette az adást, de aztán tovább beszélt, úgyhogy visszacsuktam az ajtót, csakhogy egyenesen Robba ütközzek, aki két bögrével a kezében állt előttem.
- Hát te? – kérdeztem meglepetten.
Válaszként csak felém nyújtotta a forró csokit, majd mikor átvettem, behúzott a szobába és mosolyogva nézett rám.
- Kristen, megbeszéltük, hogy mindent elmondunk egymásnak. – kezdte csöndesen. – Ismerlek és tudom, hogy bánt valami szóval, most gyere üljünk le, és a forró csoki mellett beszéljük meg!

2 megjegyzés:

  1. Te nőszemély ugye tudod, hogy kikészítesz??:D Igazán lehetett volna hosszabb is ez a kis részlet. Remélem tényleg jön ma a teljes.*-*
    Siess vele.:)))

    Pusz, Szandi.

    VálaszTörlés
  2. Szia Csajszi!

    Hát nem mondom, eléggé felcsigáztál ezzel a kis ízelítővel!!! Kíváncsi leszek a teljes fejire, pláne, ha Rob továbbra is ennyire édes lesz! ^^ :D
    Puszillak, és légyszi siess majd vele!

    VálaszTörlés