"Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is, ha néha elbizonytalanodással jár." ~ Robert Pattinson

2011. december 7., szerda

Pár dolog. :)

Sziasztok! 

Két dologért írok nektek:

1. A friss már készülőben van, de ahhoz hogy fel is tegyem majd, egy pár komit még össze kéne gyűjteni. Hadd ne kelljen itt is bevezetnem a komihatárt, nyamvadt 5 komiért! Mostanában nekem sem minden okés ennek ellenére írok két blogra, tanulok, edzésekre járok, épp ezért szeretném ha írnátok nekem pár sort! Köszönöm szépen azoknak akik írtak tényleg!! :))

2. Az iskolánkban lesz egy "Diák írók, diák költők pályázat" és szeretnék beadni két novellát. Az egyik egy karácsonyi lesz a tél és a Karácsony közeledte kapcsán, a másik pedig még kérdéses. Épp ezért kitettem egy szavazást a novellás blogomra, hogy ti választhassatok 4 cím közül, és amelyik több szavazatot kap, arra a címre írok novellát. Ha megírtam és beadtam majd ti is elolvashatjátok! :)) Segítsetek légyszi! *-*:) ITT SZAVAZHATTOK 

Előre is köszönööm!! (L)
Puszii
Regi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése