"Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is, ha néha elbizonytalanodással jár." ~ Robert Pattinson

2011. szeptember 7., szerda

2. ~ 3. fejezet 2/2 -Részlet

Na hali! :)) Nem kaptam túl sok komit, de köszönöm annak aki írt. :)) Viszont névnapom van, és az előttem álló kémia tanulás ellenére jó a kedvem szóval felteszek egy rész a kövi fejezetből :D Remélem szerettek, és komiztok *-*



~o~

- Nem kellett volna ennyit aludnunk a gépen. – vélekedett, csöndes hangon. – Most itt vagy éjfél és még mindig nem bírom lehunyni a szemem.
- Én sem. – sóhajtottam, mosollyal nyugtázva a szavait. – Valami ötlet?
- Éppenséggel van. – emelte rám csillogó szemeit. – Gyere! – azzal kézen fogott és kihúzott az meleg, puha ágyból.
- Hová megyünk? – kérdeztem kíváncsian.
- Forró csokizni fogunk! – csacsogta vidáman, majd óvatosan kinyitotta az ajtót, hogy lelopózzunk a földszintre.
- Forró csoki? –lepődtem meg. Mindenre számítottam csak erre nem.
- Bizony ám!
- Csak nehogy felébresszünk valakit. – figyelmeztettem.
- Hah, apám olyan mélyen alszik mindig, hogyha a füle mellett kongatnának, se ébredne fel, anyám meg mindig füldugóval, és szemellenzővel alszik, elég nyugtalan alvó.
- Csodálom, hogy neked nincs ilyen szokásod! – heherésztem.
- Ne reménykedj, még nem értem el a negyven évet se. – nevetett. – Még bőven van idő, hogy kialakuljanak a rigolyáim.
- Én akkor is szeretni foglak, ha kialakulnak a rigolyáid. – közöltem vele, a fülébe suttogva, amitől megborzongott kissé. Közben beértünk a konyhába, és neki is állt csinálni a csokit. Én levettem két bögrét az egyik szekrényből, és kiraktam a pultra.
- A szüleid, nagyon kedvesek voltak, este. – mondtam miközben vártuk hogy felforrjon a tej.
- Te is így látod? – mosolygott rám.
- Igen.
- Úgy tűnik, apa, tényleg igyekszik. – vélekedett boldogan. – Szerintem megkedvelt…
- Gondolod? – pillantottam rá reménykedve, mire hevesen bólogatni kezdett.
- Ismerem apát, minden bizonnyal megbánta a feltételezéseit. – ingatta a fejét. – Ajánlom is neki, hogy többé ne forduljon elő.
- Biztos nem fog. – simogattam meg a hátát. – Jó fej volt velem, nyitott volt felém…
- Ennek örülök! – vigyorodott el. – Na, kérem a csokoládéport.
Odaadtam neki, amit kért, ő pedig beletöltötte, a tasak tartalmát.
- Nem egy házi, speciális forró csoki, de nagyon finom. – rángatta a vállát. – Én szeretem.
- Biztos finom.
Kris még kevergette egy darabig, aztán segítettem neki beletölteni a poharakba, majd elzárva a gázt, a forró italunkkal kimentünk a teraszra, hogy újra a csillagokat nézzük, mint egy hete azon az estén.
- Tényleg nem értem, miért idegeskedtem ennyit. – kuncogott fel, mikor beterítettem magunkat, a teraszon lévő vékonyka pléddel.
- Mondtam én, hogy felesleges. – Adtam egy puszit az arcára. – Szeretlek!
- Én is téged! – Ő a számra adott egy csókot, de mielőtt elhúzódott volna, megfogtam az arcát, hogy ne tegye meg, s így újra egymást csókolhassuk.

~o~

4 megjegyzés:

  1. Szia. :))

    Először is, sok boldog névnapot.:)

    Ez a kis részecske is nagyon jó lett. Rob és Kris nagyon hozzá fognak szokni, hogy a szabadban alszanak? :) Nekem nagyon tetszik. Kíváncsi leszek majd Kristen rigolyáira. :D
    Várom a következőt.

    Puszi: Szandi.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Boldog névnapot Csajszi!!! :)
    Nekem is tetszett az ez a kis részlet, és már alig várom, hogy a teljes feji is felkerüljön! :)

    Ui.: Sok sikert a kémia tanuláshoz... :S :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Én is rászokok a kimikra válaszolósdihoz :)) Legközelebb majd külön bejegyzésben, most csak itt :)) Köszönöm a felköszöntést :))<3
    Örülök, hogy tetszett a részlet, Szandi, a szabadban alvásos dolog majd kiderül, de az bizti, hogy szeretik nézni a csillagokat :)) *-* A rigolyák pedig majd kialakulnak.
    Reni: Hamar igyekszem megírni a fejezetet, habár a napi programom a sulival nem mindig ér véget XD :// De sietek! És amúgy köszi, már megtanultam... nem volt egyszerű, az egyik bekezdést még most sem tudom rendesen, de egye fene! :D XD

    Puszii
    Regina

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszett ez a kis részlet! A forró csokit pedig nagyon megkívántam! :P
    Pussz!
    Didra

    Ui: Én pedig akkor most utólag kívánok boldog névnapot! ^^

    VálaszTörlés