"Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is, ha néha elbizonytalanodással jár." ~ Robert Pattinson

2011. szeptember 12., hétfő

Válaszaim :)) *kétszeresen bővítve XD*

Katt rá a nagyobb méretért :))


Na hahó! Én is úgy döntöttem, hogy válaszolgatok, a komijaitokra. :)) Egyelőre csak négyet kaptam, és ha még kapok - s remélem kapok -  akkor majd bővítem/frissítem a bejegyzést ;)

Először is nagyon, örültem ezeknek a kommentároknak! :D A pipáknak is de nem bánnám, ha a pipálgatók is írtak volna egy-két sort. Na de akkot térjünk át a válaszokra:

Szandi: Köszönöm szépen, és gondoltam, hogy meg fogtok lepődni rajta XD :)) A következő rész pedig már készül :)) (L)

Netty: Igen Rob és Kristen már csak ilyen cukik együtt ;) És igen, mindenkinek vannak ilyen dolgai, sőt bevallom, egy időben (úgy három négy éve) még én is gyakran mászkáltam éjjel :$ XD

Reni: Gondoltam, hogy tetszeni fog nektek, hogy Kris apja is most már normálisabb lett, és hogy ilyen jól telt ez a két nap a szülőkkel :)) Kristennek pedig elkerülhetetlen volt hogy legyen "rossz szokása" ha már a szüleinek is vannak hóbortjai ;)

Ágika: Nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen részletesen kifejtetted, a történetet. Szeretem ha látom valakin, hogy tényleg elolvasta a fejezeteket, és ezt szerencsére mindannyiotoknál látom :)) (L) :$ Semmi gond hogy csak most írtál, örülök hogy megtetted és annak is hogy tetszett! :P :D Remélem legközelebb is számíthatok a kommentedre :))

Didra: Igen most már minden okés, Cam-nek pedig még kell egy kis idő hozzá :)) :// A forgatási, dolgok pedig majd még kiderülnek ;) Sietek a kövivel!! :D

JoJo: Igen, hát Kris már csak ilyen érdekes dolgokra képes XD Én láttam már ilyen arcot, csak persze nem Kristenen, hanem barátnőmön XD Sietek a folytatással :D

Puszillak benneteket, a fejezet mint mondtam már készülőben van, a hétvégére reményeim szerint fel is tudom tenni, plána ha kapok még egy két komit *-* (L) Ezeknek pedig nagyon örülök, tartsátok meg ezt a szokásotokat :D :P <3

Regina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése