"Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is, ha néha elbizonytalanodással jár." ~ Robert Pattinson

2011. szeptember 19., hétfő

Kreálmányom!! :D :P ;)

Sziasztok! Igen, unatkoztam az egyik órán, és hát ezt csináltam ;) Szerintem egész jó lett viszont, a not után kihagytam az Only-t XD :$ Azért pipálgassatok, hogy hogy tetszik :)) :P

A fejezetről pedig holnap dől el, hogy mi lesz ;) Ha lesz Emilys fejezet akkor már holnap este felteszem a fejezetet, - és úgy néz ki hogy lesz :)) - de ha mégiscsak úgy lenne hogy leszavazzátok, akkor csak szerda-csütörtök környékén lesz friss, de akkor is elküldeném azoknak az Emilyset, akik kérik :P
Puszi: Regina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése