"Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is, ha néha elbizonytalanodással jár." ~ Robert Pattinson

2011. szeptember 23., péntek

Válaszok :)*bővítve*



Na megint itt vagyok a válaszokkal :)) <3

Szandi: Köszönöm *-* :) :$ Igen, most elég rossz helyzetben van a mi Emily-nk :// De majd kiderül mi lesz :D :)

Didra: Örülök hogy tetszett! :D :$ Na igen szegény Em... Neked is csak annyit mondok, hogy majd kiderül a köviben minden ;)

Reni: Örülök hogy neked is elnyerte a tetszésedet *-* Igen ez a fejezet elég szomorú lett :/ Minél előbb igyekszem hozni a következőt :D

JoJo: Örömömre szolgál hogy neked is tetszett (Na ez olyan Edwardos mondat volt xd) És pont ezt akartam érzékeltetni, hogy átéljétek Em bánatát. Igyekszem a folytatással :P

Ágika: Igen, egy kis bepillantást akartam Emily agyába és lelkébe is, elvégre róla szólt most ez az időszak :)) A következő részben minden kiderül, igyekszem írni:)) :P

A következő fejezethez még kéne egy-két komit összeszedni nekem *boci szemek* :)) Már írtam hozzá  egy pár oldalt, és holnap este vagy vasárnap fel is tudnám tenni, csak szeretném ha még írnátok. :/ :) És nagyon szépen köszönöm nektek csajok, hogy rendszeresen komiztok! *-* <3
Jó hétvégét mindenkinek!!
Puszii:
Regina

2 megjegyzés:

  1. kurva joo a blogod csak nem régota olvassom de már várom a kövitt ugy h. haráááá..:D:Dpussylak
    anna

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszi szépen :)) :$ :P Igyekszem a kövivel :))

    Regina

    VálaszTörlés