"Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is, ha néha elbizonytalanodással jár." ~ Robert Pattinson

2011. október 1., szombat

2. ~ 6. fejezet 2/2 - Részlet :))

Hellósztok! Holnap jön a friss, de addig is hoztam nektek egy kis ízelítőt belőle ;) Köszönöm a 6 komit az előző fejezethet!! :)) <3 Na de jó olvasást, holnap jövök ;)
Puszii:
Regina


~o~

- Bocs hogy megijesztettelek. – nevetett. Nagyon őszintén hangzott.

- Ilyet többet nem csinálsz! – mutattam felé az ujjamat. – A szívbajt hoztad rám!

- Ne haragudj! Csak nem bírtam nélküled fel kellett jönnöm! – Olyan arcot vágott, amitől már olvadoztam, és ha akartam volna se tudtam volna rá haragudni. Magához húzott, egy vérpezsdítő csókra.

- Hajat kell szárítanom. – motyogtam, miután elhúzódott egy kicsit, de ő kivette a kezemből a hajszárítót és a mosdó mellé tette.

- Jó így a hajad… - csókolt meg ismét. – nekem tetszik.

Csak kuncogni bírtam, mert az ajka ismét az enyémen volt. Csak csókolózni akartunk. Addig ameddig csak lehet. Mert egész nap hiányoltuk egymást, de most semmi vágy nem volt bennünk. Hihetetlen mennyire hiányzott nekem egész nap!

- Vacsora! – hallottuk meg Emily kiáltását lentről, mire szétrebbentünk.

- Tessék! – róttam meg viccelődve. – Vacsora van és még vizes a hajam! A te hibád!

- Hah, azért te is mindent beleadtál. – nevetett felhőtlenül.

- De te kezdted!

- Így van én kezdtem. – adott egy puszit az arcomra. – Gyere! Rábeszéltük Emily-t a sajtos makarónira.

 Fej rázva hagytam, hogy megfogja a kezem és lehúzzon az emeletre. Az egész lakást belengte a makaróni illata és a gyomrom is megmordult az éhségtől. Em már kitálalt, mire leértünk, Cam pedig már éppen mert magának. Mi is csatlakoztunk hozzájuk.

  Vacsora közben jót beszélgettünk, nevettünk, és bátyámnak is kezdett jobb kedve lenni mint pár órája. Evés után én vállaltam a mosogatást, Rob felment hogy lefürödjön, Emily-t  Jesse hívta úgyhogy én és Cam maradtunk a konyhában. Majd megölt a kíváncsiság, de nem szóltam semmit. Ő kezdett bele:

1 megjegyzés:

  1. Szia Regina!
    Még kíváncsibbá tettél ezzel a kis ízelítővel, és így már csak egyre jobban várom, mikor kerül fel a teljes feji! :)
    Puszillak: Reni :)

    VálaszTörlés