"Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is, ha néha elbizonytalanodással jár." ~ Robert Pattinson

2012. február 18., szombat

2. ~ 22. fejezet - Részlet

Sziasztok! 
Igen, tudom, hogy iszonyat sokat kellett várnotok, és ezért bocsánatot kérek, de annyi minden összejött itt nekem mostanában hogy se időm se energiám nem volt írni. Viszont most itt vagyok egy kis részlettel, és amint tudom, hozom a teljest! ;) Jó olvasást!
Regi


- Em, hányadika van? – szakítottam félbe a mondókáját hirtelen.
- Öö… húszadika, miért?
- Oh, nem! – Letettem a tálcát az asztalra és kirohantam a konyába a naptárhoz, amin be szoktam jelölni egy csillaggal a menzeszemet. És jól számoltam. Három napja késik, de annyira lefoglalt Rob, hogy észre sem vettem. Ez nagyon nem jó.
- Jó ég… - leheltem, és éreztem, hogy a fülem zúgni kezd, és a lábam lassan már nem tud megtartani, úgyhogy lerogytam egy székre. Tompán hallottam Emily kérdését:
- Kris, mi van? Jól vagy?
- Nem, asszem nem. – nyögtem ki, és igyekeztem mély levegőket venni.
- Nyugodj meg, és mond el, hogy mi történt? – ült le a mellettem lévő székre.
- Ez lehetetlen. – suttogtam magam elé.
- De hát mi? 

3 megjegyzés:

  1. Váááá!
    Kris terhes lesz?? :D
    Jajj már nagyon várom a teljes fejit!! :)
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
  2. vaooo! végre Robsten baba titokban vártam már! üdv Marika

    VálaszTörlés
  3. Szia. Meglepi vár a blogomon http://szavaknelkuliszerelem.blogspot.com/
    Várom a fejit.
    puszi
    Anita

    VálaszTörlés