"Elbizonytalanodni tulajdonképpen jó, mert az ember rájön, hogy mégsem áll olyan stabil lábon, mint gondolta, és elkezdi keresni a kapaszkodókat. (...) Azok az emberek, akik bebetonozva csücsülnek a munkahelyükön, minden klappol az életükben és mindenük megvan, csak élni szoktak elfelejteni. Én inkább az életre szavazok, még akkor is, ha néha elbizonytalanodással jár." ~ Robert Pattinson

2012. július 16., hétfő

Helyzetjelentés...

Sziasztok!

Tudom töröltem a blogot, de a facebookon kaptam pár üzit, hogy sajnálják, ezért meggondoltam magam és visszavontam. Nem garantálom, hogy hamarosan lesz friss, de újra átolvasom a sztorit, hátha jön ötlet amivel folytatni tudnám.
 Minden esetre jól esik, hogy szeretitek a blogomat és borzasztóan sajnálom, amiért eltűntem. Ígérem igyekszem visszatérni ide :$ :// (L)

Regii

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én voltam az egyik üzis! Bár kicsit féltem hogy nem jut el hozzád, tekintve hogy már ott is rég jelentkeztél... De most nagyon örülök!! :D
    Időd az van... Mi várni fogunk, legalábbis én biztosan!! Remélem megszáll majd az ihlet és olvashatjuk majd tovább a törit. Szurkolok neked!! :)
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szeretem a történetedet és nagyon várom a folytatást. Én is remélem, hogy hamarosan tudod hozni nekünk a frisst, de türelmesen várok ameddig kell :D!
    Netty

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Nagyon jólesik, ilyeneket hallani/olvasni! Örülök, hogy tudtok várni, hálás vagyok érte! ;)
    Ígérek igyekezni fogok! <3

    Regii

    VálaszTörlés